Vi har varit i Tornedalen
och på vägen dit och
hem hann vi med både en del sevärdheter och några trädgårdsbesök. Mer om dessa
kommer här på bloggen under
hösten.
Efter dessa veckors bortvaro från trädgård och grönsaksland fanns det
idag mycket att ta tag i.
Nu är gräset klippt
både här hemma och på landet och grönsaker har skördats. Sniglarna, som dessa
dagar fått härja fritt hade inte gjort någon direkt skada på grönsakerna men
några små hostor är helt borta. Hoppas de har kraft att komma tillbaka.



























