fredag 14 november 2008

Olssons Blandning...




Just nu har tiden inte räckt till för att hinna med bloggen. Pappa har legat på sjukhus och mamma har behövt lite skjuts.
Fröer har jag hunnit med att beställa och redan fått – 3 olika aklejor – och hostabeställningen är inne i sin första fas. Skulle någon av er som bor nära mig vara intresserad av att skicka efter just hostor så hör av er.
Kvällslektyren de sista veckorna när jag gått och lagt mig har varit om hostor. På önskelistan finns nu 30 st, så det gäller att ta fram rödpennan…






Har varit inne och läst vad ni skrivit om men inte kommenterat. Förhoppningsvis blir det bättre med tiden, framöver.
Har fått en utmaning eller kanske skall jag kalla det uppmaning eller kanske önskan ( det där med ordval är inte lätt, särskilt inte här på bloggen när man sitter hemma för sig själv ) från Anja att jag skall skriva 7 sanningar om mig själv, … men det gjorde jag för länge, länge sedan….
Ytliga visserligen – för vem lämnar ut sina innersta tankar på en blogg? Inte jag i alla fall! Om man nu vet vad det allra innersta är?

I kväll har jag fotograferat krukor så nu vet ni vad som väntar :-) och Katarinas förslag Blooming Friday låter roligt så det hoppar jag gärna på…

En riktigt trevlig helg på er alla ....





1 kommentar:

  1. Det är således fortfarande vackert i din trädgård?

    Jag har nåt åt dig. Kom och titta.

    :-)

    /Rana

    SvaraRadera